Sunday, January 07, 2007

Stijve nek.

Even een kort blogje, ik ben er nog, maar heb het vreselijk in m'n nek, en zit niet echt lekker achter de computer. Ook het scrappen wil niet, dus ik hang wat op de bank en zap alle 58 kanalen af die er op de TV zitten, altijd wel wat te vinden. Ik heb een of ander pitten/bonen kussen te leen wat je kan warm maken in de microwave, en wordt af en toe ingesmeerd met Rub A535 een soort Midalgan... Hopelijk helpt dit op den duur,want echt ontspannen zitten kan ik niet. Dus blijft het hier even stil, niet ongerust zijn, m'n nek werkt gewoon even niet mee........

10 comments:

Anonymous said...

Balen sis!! Hoop dat et gauw beter gaat!!

Anonymous said...

he marjolein beterschap vanaf hier in leeuwarden!!!!grappig dat miranda de foto van marcel op je blog zag staan en hem toen herkende!!! groetjes van ons allemaal!!!

Snatertje said...

balen zeg, ik hoog dat het allemaal helpt en jij snel weer je nekje alle kanten op kan draaien, Beterschap.
groetjes Linda

Marjo said...

Beterschap! Die pitten zijn waarschijnlijk kersepitten. Heel handig, mijn dochters hebben een knuffel met die pitten, hebben ze elke avond een warme knuffel in bed :-). Jammer alleen dat die pitten zo stinken als ze warm worden gemaakt.....

=Marianne= said...

Sterkte met je nek, hopen dat het gauw voorbij is en voorlopig veel plezier met zappen

Anonymous said...

beterschapt

Anonymous said...

OH de hittepit, die dingen heb ik ook nog ergens liggen uit een kerstpakket.
Sterkte met je nek. Warmhouden is inderdaad goed, je kunt ook een lekkere sjaal eromheen doen. En als het echt te gek wordt spierverslappers, maar hopelijk is dat niet nodig. Alhoewel..niet scrappen, dan moet het wel ernstig zijn :P
Liefs en een dikke beterschapsknuffel!

Jolanda said...

Van die hittepitten hebben we er ook een paar liggen. Helpt overal tegen...
Beterschap!

Francine said...

Beterschap!

Anonymous said...

Meid wat vervelend voor je! Ik hoop dat het bonenkussen uitkomst biedt! Mireille_A