Friday, January 05, 2007

Tag...... you're it!

Ik ben getagged door Jolanda

Het is een boeken-tag.
Hier zijn de regels/vereisten.
*************
1. Pak het boek dat het dichtst bij je ligt.
2. Open het op bladzijde 123, ga naar de vierde zin.
3. Post de tekst van de volgende 3 zinnen op je blog.
4. Vertel de naam van de auteur en de titel van het boek.
5. Tag zelf ook 3 personen.

Ok, daar gaan we;


Een tafel met 4 of 6 stoelen, lekker eten, een flesje gekoelde wijn en een aangename buitentemperatuur is alles wat je nodig hebt om je vrienden en familie in de sfeer van de Provence te onthalen. In de schaduw van de plataan is een lange eettafel gezet.

De titel van het boek is BUITENKAMERS en de auteurs zijn Diny Koolhaas en John van Groenendaal. Een boek wat ik ong 3 weken geleden toegestuurd kreeg van onze makelaar uit Leeuwarden, als dank voor het vertrouwen in haar, tijdens de lastige laatste afhandelingen van de verkoop van ons huis. Heel lief, en een super boek, mooie afbeeldingen, ideetjes, patronen, en zelfs recepten!

Omdat de meesten uit mijn lijstje al getagged zijn, sla ik deze over, maar vond em wel heel erg leuk, weer eens wat anders dan anders. Enne, Marianne,.... Engelse boeken... tja, scrapbookmagazines, maar meer nog niet. Eerlijk gezegd, heb ik nauwelijks gelezen sinds ik hier ben, en dat is voor mij ongekend!

3 comments:

Monique said...

Ik heb je ook getagged ;)!

Anonymous said...

He...da's een leuke tag.......
Leuk boek ook lijkt me!!

Paule said...

Ooo dat ziet er zeer idylisch uit zeg!
Zou zoiets ook wel in mijn tuin willen hebben:-)