Monday, September 04, 2006

Labour Day


Vandaag is het hier Labour Day, wat eigenlijk alleen maar inhoud dat het de laatste dag is, voordat de scholen weer beginnen. Een soort "eind van de zomer, begin van de herfst" idee. Iedereen is vrij, dus dat is wel lekker. Meestal is er elke maand wel iets waardoor iedereen een extra vrije dag heeft, mag ook wel, want zoveel vakantiedagen als in Ned. heb je hier niet. Begin je net met een baan, heb je recht op 2 weken per jaar..... slik.....even wennen dus!
Als het weer nou even meewerkte, konden we misschien wat leuks doen, maar nee hoor, de zon is weer verdwenen achter de wolken, en het t-shirt en de capri zal zo wel weer omgewisseld worden voor iets warmers.
Ondertussen is Henk maar begonnen om mijn buro eens te lakken, dan kan dat vanmiddag naar boven toe, en heb ik eindelijk een grote werkruimte!! Heerlijk..... maar dat betekend wel dat ik nu alles van mijn kleine burootje af moet halen, da's minder:-)

Het is een vrij donker buro, maar goed, dat maakt niet uit, kamer is toch al donker, ha, ha, kan dat er ook nog wel bij!! Het voordeel is dat ie wel 2,5 keer zo lang is als waar ik nu aan zit, dus niet klagen Marjolein, je kan nu kwijt wat je kwijt wilt!

Als ie staat, dan zal ik later een foto maken van hoe et er nu uit ziet!

2 comments:

Anonymous said...

maar jij hebt straks je eigen scraproom, ik heb nog steeds alleen een kast ( die ongelooflijk uitpuilt )......:))
ik wil ook niet anders

Anonymous said...

o heerlijk Marjolein je eigen plekje en nog meer ruimte ook zeg. super.
Veel plezier met je bureau.
Liefs, Linda