Tuesday, July 18, 2006

Wokken




Het is al weer even geleden, maar ik moet er toch even over vertellen. Op 3 juni zijn we met mijn hele (nou ja, hele) familie uit eten gegaan, als een soort afscheid. We gingen naar Jasmin Garden, een Chinees restaurant in Leeuwarden, waar je ook kan wokken (voor luitjes in de buurt van Leeuwarden, een échte aanrader!!)

Hier zitten we met z'n allen, links Henk, ikke, Kylian, Monique en Marloes, en rechts mijn moeder, Marcel, Maylo en Anouk. Tjonge wat was dat gezellig zeg!


Hier wat verschillende soorten vlees, en en menu van diverse soorten wat je apart kon laten wokken, ging razendsnel en wat zo ontíegelijk lekker!! Nu nog kijken of zoiets ook hier in Canada te doen is, want dan ga ik ervoor!

Mam, Marcel en Monique, wij hebben een beregezellige avond gehad...... als ik weer eens kom over een jaar of 2, reserveer dan maar een tafeltje!

1 comment:

Anonymous said...

Dat ziet er lekker uit Marjo, wokken is toch al zo lekker :)
Zo te zien hebben jullie lekker weer daar, is het klimaat een beetje hetzelfde als hier?
Hebben de meiden al vriendinnen gemaakt of is dat een beetje moeilijk? In ieder geval heel leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie reilen en zeilen :)

gr Alette