Wednesday, July 19, 2006

Soms........

..... Is het heel vervelend dat de batterijen van je digi leeg zijn.... Dan zit je in alle vroegte alleen met een kop koffie op et deck, genietend van de koele bries, en de stilte, en het gefluit van de vogels, en ineens.... heb je visite van een Chipmunck. Wat dat in het Nederlands is, geen idee, maar het is een grappig beestje!
Dan hoor je geritsel, kijkt achterom, en ziet een eekhoorn wegschieten uit de tuin van de buren met een pruim in z'n bek, hup, de boom in, omhoog.. naar z'n holletje! Boy, had dat even mooie foto's opgeleverd zeg!
Maar ja, m'n Nederlandse lader past niet in de Canadese stopcontacten...... dus ik dénk dat ik vandaag ga kijken voor 1 die er wél in past, want dit wordt vervelend!

4 comments:

Anonymous said...

Hello marjo.!
Ja heerlijk he dat eerste cup of coffee. Vroeg in de morgen wij doen het ook zo lang als het gaat.
Ben je al lekker gewend aan Canada???Heb je al de spullen al gehad??? Bij ons duurde het toen aardig lang En ze brachten het niet naar binnen Moesten we zelf doen. Wij hebben nog 2 makkelijke stoelen van Holland Die we mee genomen hadden . zijn al 40 jaar out! Denk dat ik ze in brand moet steken of zo iets. Ik kijk iedere dag naar je web side Hoop dat je dat niet naar vind Of anders laat het me weten hoor! Groetjes en tot de volgende keer!! Bye Bye van Beertje(Elly)

Francine said...

Hoi meis. In het zonnetje op je deck... ik word jaloers. Een beetje vakantiegevoel moet je daar wel van krijgen, op zijn minst!

Snel weer foto's plaatsen!

Francine said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Sharodie said...

een chipmunk is een grond eekhoorntje, maar komen hier niet voor.Helaas.
Ze zijn echt schattig en soms enorm brutaal.
De eekhoors zijn monsters...lol
Ik had prachtige zonnebloemen in mijn tuin, helemaal rondom mijn mooie grote tuin.
Een paar dagen later waren er een aatal bloemkoppen vanaf en stonden er alleen nog de stelen met blad.
Ik dacht eerst, de buurt kinderen.
Maar tot ik ineens die ene zonnebloem omlaag zag buigen.
En tot mijn grote verbazing hing er een eekhoorn ondersteboven aan en boem...bloemkop eraf!!!
Binnen 4 dagen waren al mijn zonnebloemen kapot, en ook vraten ze mijn mais aan.
En ze zijn brutaal hoor, want ook al kwam ik er achter aan rennen, ze hupten gewoon even aan de kant.
En 5 minuten later zat het hele stel er weer.
De mooiste dieren zijn stinkdieren, klinkt raar, maar ze zijn echt zo leuk, net jonge katten als ze spelen.
Nadeel is dat ze stinken.LOL