Tuesday, December 05, 2006

Pakketpost!



Deze doos stond gisterenmiddag voor de deur toen ik de meiden opgehaald had!!!!!! Yesyes, eindelijk was ie er, want ik wist ervan, en we (Sint en ik) werden al een beetje ongerust....... Maar niet getreurd, Sint had ons ook in Canada opgespeurd! Allemaal lekkers van Honig en Knorr, geweldig, daar vermaak ik me de komende tijd wel weer mee hoor!


Een aantal vellen Bohemia zaten er ook in de doos, nou, dat is echt een schot in de roos!

K-Ology kwam er ook nog tevoorschijn, dat is iets waar ik heel blij mee kan zijn!

Lily-Kate, de scrapper kent et vast....... hiermee was ik zeer blij verrast! Sint weet werkelijk waar ik gek op ben, zou het iemand zijn die ik heel goed ken?

Tot slot nog bloemen en een heel alfabet, dat paste allemaal in het pakket! Sint, je bent een heel lieve schat.......... ik ben de komende tijd wel bezig, je weet wel met wat!

2 comments:

Anonymous said...

Scrap ze sis ;-)

Anonymous said...

...........:)) Heb jij een speciaal lijntje naar de Sint ??
Veel plezier met je spul en houd de post maar in de gaten !!