Tuesday, November 21, 2006

Me & You


De foto is genomen op de verjaardag van m'n zwager, een onderons momentje tussen Anouk en mij, een heel serieus gesprek, dat toevallig werd vastgelegd. Natuurlijk moest ik hier wat mee doen, zulke foto's hebben we niet veel. Wat het zou worden had ik meteen in het hoofd, het uitwerken was de grootste klus, maar ik ben er zeer tevreden over.
Na een druk bezet weekend en gisteren een complete regeldag, heb ik dus weer even lekker kunnen scrappen, bevalt me beter dan dat regelen eerlijk gezegd!

6 comments:

Anonymous said...

een hele mooie foto hoor en ook weer heel mooi gemaakt!!!

Fleur said...

Prachtig; kostbaar moment.

Andrea said...

Heel kostbaar! en een prachtige LO heb je ervan gemaakt!

=Marianne= said...

terecht tevreden, hij is prachtig. Ik kan me goed voorstellen dat scrappen je weer even ontspanning geeft.

Anonymous said...

ja scrappen bevalt mij ook beter dan al dat regelen. Erg mooie layout geworden!! Mireille_A

Anonymous said...

Helemaal mooi sis!!