Thursday, October 05, 2006

De wekelijkse Maple Tree


Het is vast omdat ik em dagelijks zie, maar ik kan zelf geen verandering meer zien hoor! Heel dichtbij, dan zie je rode randjes aan de bladeren. Ik krijg het idee dat ik beter eens een plek aan de weg kan gaan zoeken en daar foto's maken, dan zie je toch de meest schitterende kleuren!
Van de week reed ik even naar Waterford voor cardstock, en daar was zelfs een prachtig zonnebloem veld..... Krijg de kriebels om dat op de foto te zetten, want juist dán heb je je camera niet bij je natuurlijk! Misschien.........ga ik morgen wel even, parkeer ik gewoon heel brutaal mijn auto bij een bedrijf daar op de hoek en loop er wel heen. Gaan ze vragen stellen zeg ik gewoon dat scrap, en dat dit echt erom vráágt om op de foto gezet te worden!
Verder heb ik heerlijk gescrapt vanmorgen, maar ik kan em nog niet laten zien, het is voor een uitdaging op Scrappers_NL en die mag pas vlg. week vrijdag gepost worden...... snik..... Dus zit er niets anders op, dan morgen maar weer aan de slag te gaan met een andere LO en die wel te posten!

2 comments:

Anonymous said...

Ik vind het zo'n leuk idee, die wekelijkse maple tree van jou. Volgend jaar ga ik wekelijkse kastanjeboom foto's maken, van de boom hier voor ons huis, en dan een spread met een week of zes aan foto's... zie het al hlemaal voor me! :)

Anonymous said...

Gewoon doen hoor (die zonnebloemen op de kiek zetten ;-)
Je weet dat wij hier ook een veldje hebben en zoveel mensen zijn de afgelopen maanden af- of uitgestapt om et op de foto te zetten! Hi, hi, zelfs de fotograaf van een dagblad kwam ff horen of hij et op de kiek mocht zetten voor de krant! TUURLIJK!!