Monday, September 25, 2006

Learning Factory



Vandaag hadden de meiden hier een PA day, dat betekend dat de leraren andere dingen doen, administratief enzo, en de kinderen vrij zijn. OK, die dag pak je aan, doet even wat hh. dingen, vooral niet te veel, en besluit dan te doen,wat zaterdag niet gelukt was! Je gaat naar Brantford, zoekt de scrapbookwinkel op, die je daar zag, en........ gaat shoppen!! Zoals de foto al laat zien, heet deze zaak de Learning Factory en je kan hier je ogen uitkijken! Ontiegelijk veel scrapbook spul, papier, cardstock, embellishments, inkt, verf, noem maar op, ik heb werkelijk genoten, de allereerste keer dat ik hier in een échte scrapbookstore ben! Binnen heb ik lekker ook even foto's gemaakt, de meiden schaamden zich rot, maar dat kan mij lekker niets schelen!



Dit rek lag dus vol met Basic Grey, en daarvan heb ik meteen maar even Lily Kate en Gypsy ingeslagen! Voor Nederlandse begrippen loop ik natuurlijk ontiegelijk achter, maar goed, ik heb eindelijk een winkel gevonden waar ik in 3 kwartier heen kan rijden! (moet natuurlijk ook dezelfde tijd weer terug, maar goed!!)

Nog even een overzicht van de embellishments die er allemaal hangen, en natuurlijk was er nog veel meer, maar ik heb maar niet de hele winkel op de foto gezet! Wat ik nog meer gekocht heb.... masks van Heidi Swapp, MM foamstamps de flowers, Rub ons van MM Mixed Font, Cosmo Cricket Rub-ons div. uitdrukkingen en BG Chipboard Hardware, ontiegelijk gaaf!!! Dus meer emb. dan papier, maar ik zag nog veel en veel meer, maar ach, je kan niet alles in een keer halen ha, ha. Er moet wat te wensen overblijven en ik kan altijd m'n eigen kerstkado's daar halen natuurlijk!

Al met al een welbesteed uitje gehad, lol gehad, leuke dingen gekocht, en ik kan er weer even tegen!

8 comments:

Anonymous said...

Wauw sis, wat zul jij een gave dag gehad hebben!! Winkel ziet er super uit, daar gaat regelmatig geshopt worden!!!
Leuk dat je foto's gemaakt heb!!! Kunnen we hier mee genieten!! THNX!!

Anonymous said...

Ziet er mooi groot uit...dat stukje dat we kunnen zien tenminste.....
En die masks zijn super...heb er ook een stelletje....
Mocht je nu nog leuke tips hebben..... :)

gr. Wilma

Anonymous said...

kwijl kwijl kwijl LOL, hihihihi gaaf joh dat je een leuke winkel gevonden hebt. veel scrap plezier.
Liefs linda

Eva said...

gaaf, wat een kwijlwinkel..........
geniet er maar even van en maak wat leuks:)

Anonymous said...

geweldig marjolein!! kan je je hart weer helemaal ophalen!! super
groetjes jannie

Fleur said...

Wat een heerlijkheid! Waar je al niet blij van kan worden he (een paar papiertjes)?! Ik moet ook snel eens een goede winkel zoeken waar ik lekker kan neuzen.
(en basic grey..... YEE)

Marjo said...

Heerlijk joh, dat doet een mens goed. Enne, dat zullen ze toch wel gewend zijn, dat er in een scrapwinkel foto's worden gemaakt? Dat doen die gekke scrappers toch overal???? Dat is het handelskenmerk van de scrapper.

Groetjes,
Marjozonder

Anonymous said...

Stuur zo'n learning center ook maar deze kant op. Ziet er goed uit!!!