Wednesday, August 09, 2006

Our first BBQ


Vanavond hebben we voor het eerst onze nieuwe BBQ gebruikt. De bedoeling was er niet, maar ach, wat maakt et uit, alles kan op de BBQ, zeker de worstjes die we zouden eten! Gisteren hadden we verse maïs gehaald langs de weg, salade erbij, en klaar ben je!

***
Tonight we used our new BBQ for the first time. We didn't intend to, but well, who cares, almost everything can be baked on the BBQ, especcially the sauseges we were gonna have! Yesterday we bought fresh corn by the road, got a salad, and we could eat!


Natuurlijk kon ik et niet laten en moest ik een aantal foto's maken van Marloes, ze was zo relaxed, ze vroeg er gewoon om:-)

***

And ofcause, it's my habbit, I had to take some pictures of Marloes, she was relaxed and just asked for it:-))


En dit is mijn favoriet, er zijn er nog meer, en ik voel al een LO aankomen!!

***

This is my favorite picture, there are more, and I can feel a Lay Out comming!

3 comments:

Fleur said...

Het klinkt als een heerlijke avond! Leuk hoor de bbq. Mijn André heeft er ook ééntje gekocht, meer Hollands formaat zullen we maar zeggen. Maar wel een echte weber ("niet zomaar een bbq, nee; het is een manier van leven").
En wat ziet je dochter er idd relaxed uit! Ben heel benieuwd hoe het ze op school zal gaan en hoe ze het sowieso ervaren de emigratie.

Anonymous said...

Gezellig bbqen en Marloes is inderdaad relaxed zeg, prachtige foto's heb je van ahar gemaakt, heel mooi.
Groetjes, Linda

Paule said...

Dit ziet er uit als het echte Canadeze leven!
Ondanks alle hindernissen die jullie nog moeten nemen, is deze avond er eentje om in te lijsten!!!