Thursday, July 13, 2006

Lekker vroeg!

Vandaag voor de zoveelste keer deze week alweer vroeg wakker, vandaag brak alle records........ 5.15.......... zou ik dan toch nog op Ned. tijd leven?
Ik denk dat het te maken heeft met alle ellende die we al hebben vanaf 1 Juni, wat nu begint op te spelen. Vraag me wel eens af wanneer er eens dingen gaan zoals wij willen dat ze gaan..........
Maar goed, we moeten positief blijven natuurlijk, de inboedel is gearriveerd in Montreal, en ik begreep dat ze hier in huis zouden zijn vlg. week di. of woe. Maar natuurlijk is dat weer niet zo, ze zijn dan ws. pas in Missisauga.......... dus pas eind vlg. week in huis.... Balen..... er zijn sommige dingen die ik gewoon nodig heb, en het liefst zo snel mogelijk. OK dit is dus niet mogelijk, dus maar weer aanpassen aan een ander, voor de zoveelste keer.

Zal toch proberen de boel wat van me af te zetten, vandaag gaan we naar Paris, ong. 0,5 uur rijden, naar een tante van Henk, een lieve vrouw, daar voel je je op je gemak, en thuis! Heerlijk, beetje moeder gevoel geeft ze je, kan ik wel even gebruiken, mis m'n eigen moeder..........
Een leuke bijkomstigheid..... in Paris zit een scrapwinkel... Wie weet, krijg ik Henk zover dat ik er even mag kijken.... en proberen niet te kopen, ha, ha, ik weet niet eens meer wat er allemaal aan scrapspul moet komen, kan je nagaan! Niet zo gek, dat zit al vanaf begin April ingepakt..... jakkie, het kriebelt zo, maar ik kan nog niets.........Nou ja, nog even geduld houden........

Dus als jullie me missen vandaag, ben pas Ned. tijd 22.00 uur terug ong. raar hoor, dat tijdsverschil, en wie weet, staat er morgen wel een andere banner boven m'n blog, Francine is zo lief, om er een voor mij te maken!!!! Dat zien jullie dan tzt wel!

1 comment:

Anonymous said...

Ha sis, ben benieuwd hoe et was in Paris Ên natuurlijk of je de scrapwinkel ingekomen bent (en uitgekomen zonder iets te kopen ;-)
Groeten, Je@net.