Friday, October 23, 2009

Vampires!

Nancy had a new challenge, a week ago already, I just missed it cause of my mom being here, but as it is a 2 week challenge... I am still in time with this one!
Vampires was the challenge... well, they are really "hot" at the moment, movies, tv-shows, at least here we have Vampire Diaries, and I like that show a lot!
So I googled a bit and found this really creepy vampire "girl" cut it out, and glued it on a background done with soft pastels. The letters are from a puzzle in the newspaper, they come in very handy sometimes! Oh, and I made an ATC!

Thanks for stopping by again, and have a great day!

14 comments:

Mireille said...

Creepy! :-)

vintage wil said...

OOOOOH very beautiful vampiere!!!!

Nancy Dooren ~ Nans said...

Marjolijn, ik vind je kaart super!! Lekker scary! Ik ben op moment ook dol op vampier verhalen. Nu bezig met de twilight saga, maar ik heb ook 2 boeken van Vampire Dairies liggen. Jammergenoeg wordt die serie hier nog niet uitgezonden.....

Hella said...

Schitterende atc Marjolein.
Leuk dat je toch nog ff freubeltijd hebt gevonden...

Je@net said...

Gaaf joh, lekker even freubeltijd voor jezelf!

Karin said...

Heel gaaf!!

Hetty said...

Hallo Marjolein, ik neem altijd graag een kijkje op je blog en daarom een blog award! Neem even een kijkje op mijn blog.
Super leuke ATC!

Willy de Bruijne said...

lekker scary...prachtig gedaan !

scrappy jen d said...

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.....
Deze is echt wel afschrikwekkend! Ik durf niet goed in die ogen te kijken! Ik droom altijd over zulke enge dingen! Ben eigenlijk niet erg geschikt voor deze enge dingen....
Ha, ha...wat een bangebroekje, he?
Hoe gaat het daar met mom?
Grote pret, he?
Veel plezier en heel veel liefs,
Jen.

"MOI" Freubel said...

Hoi Marjolein.
Ik heb me onlangs ook aangemeld bij Nancy's groep omdat ze me 'n uitnodiging stuurde.
Enik was me toch enthousiast !!
Maar ooh jee...DE TIJD !!
En nu zie ik hier bij jou deze "creepy entry" !!
Toch eens kijken of ik niet wat kan regelen om alsnog mee te kunnen doen !! LOL
*****
Geweldig trouwens dat je je moeder op bezoek had !!

Micayla said...

Fabby as always girl, although a little spooky me thinks!!!

Ellen said...

Jeempie wat eng maar echt zo goed gedaan !!

Gr, Ellen

Splashes of Pink and Mint said...

Ieeeeks.... wat een lekker ding zeg! Brrrr.... echt creepy! Ben helemaal geen held met zulke dingen en zal er ook echt geen films over kijken of boeken over lezen. Maar het past wel in deze tijd van het jaar met Halloween.
Nog een fijne zondag! Groetjes Elly

Gayle Page-Robak said...

Sure glad this gal doesn't live next door to me...yikes...so scarey but beautifully presented! How are you doing? So nice you had your mom with you...hope it was a good visit. Sure wish my mom was still living, lost both parents a while ago and then my only sibling, brother and sister, within 2 months in Dec and Feb. Cherish each moment you have with your mom. Special hugs, Gayle.