Wednesday, November 29, 2006

Druk........

Tjonge, deze tijd van het jaar is druk hoor, zeker hier! Al die Kerstdingen die al bezig zijn, dan weer dit halen, dan weer dat halen.... Voor Henk ben ik klaar, voor de meiden.... nog lang niet, en ikzelf... hihi, geen idee:-) dat laat ik aan Henk en de meiden over.... Maar ondertussen is er genoeg te doen, want de Kerstkaarten mogen wel op tijd de deur uit naar Nederland, dus..... die zit ik bij te snijden en te plakken en doen.....En nee, ik laat niets zien!

Verder staat mijn kast hier vol met kado's, die nodig op een papiertje wachten, maar....met een ziek kind in huis, pakt et niet zo makkelijk in... Ja, op bed sturen, maar dan wacht er wel weer wat anders! Of de scrap of..... zoals ik nu aan et doen ben, een Kerstslinger maken, van Chipboard letters, gezien bij een van de meiden op Scrappers_NL...


De "C" is al af........ nu de rest nog....... maar eerst de kaarten klaar!! En dan, nog zoiets, op de site van Dutch Dares staat de 2e uitdaging al klaar, en die wil ik zo graag doen, maar..... waar haal ik de tijd vandaan! Geen idee, maar goed, we zullen zien en anders maar wat later..... vinden ze vast niet erg. Dus, als ik eens een paar dagen stil ben, dan weten jullie et, ben er wel, maar..........druk!

3 comments:

Anonymous said...

Ik hoor et al sis, je bent druk, druk, druk....
Maar wel een boel leuke dingen op je program! Gezellig die Kersttijd! Ben benieuwd naar de slinger, de C ziet er in elk geval leuk uit!!! Succes!

Anonymous said...

Ik zie dat je je banner er inmiddels op hebt kunnen krijgen. Super! Hier is het ook lekker druk, maar goed, straks in januari kunnen we lekker uitrusten haha. Groetjes Mireille_A

Andrea said...

Ja ben helemaal weg van die kerstslinger, heb er nog een paar in de maak, ideaal kerstkado! Denk mijn leukste ding van de ScrapAganza.
En je banner is echt cool!!