Friday, September 01, 2006

Shopping is fun!!


Vanmorgen heb ik eens lekker geshopped..... Nee, niet voor scrapbookspullen, maar voor kleding! Op het moment komt er natuurlijk allerlei nieuws in de winkels voor de Fall, en het leuke is, dat er aanbiedingen zijn! Ook na de Fall/Winter wel weer, maar dus ook aan het begin. En omdat ik vond dat ik mezelf wel eens mocht verwennen, en om te vieren dat we morgen 11 weken in Canada wonen,(is toch best een goeie reden of niet dan?) ben ik eens lekker gaan snuffelen.

Dit jasje van stretch rib is een van de aankopen!! Normaal $ 50,-- en nu $ 39,--..... Wel een leuk prijsje vond ik zelf. Natuurlijk moet daar ook wat onder (en ik heb echt helemaal niets!!!!) dus heb ik dit ook nog aangeschaft!


Een bruin/oranje gestreept shirt en een oudroze gestreept shirt, vond ze gaaf, ze zitten lekker, staan perfect onder het jasje, zijn lekker voor September en een zachte Fall en ...... waren per 2 maar $ 26,-- dus dat moest ik even hebben!

Voor $ 65,-- klaar denk je dan, haha, nee dus, vergeet et maar, want hier zit de tax er niet bij in... heel lastig, dus er kwam nog ff 13% bij.. hihi....arme Henk.... die vond het goed dat ik ging shoppen, zal ie weten dus vanavond! Maar goed, ik heb weer wat leuks, en zag eerlijk gezegd nog meer... een leuke jeans voor $ 26,--, dat is echt niets hoor, als je weet dat 1 euro $ 1,42 is....... Wie weet, ff lief lachen vanavond ........ Nee, dat is wel een beetje teveel van het goeie, de meiden moeten tenslotte ook nieuw spul, die groeien veel te hard! Maar ach, zo vaak koop ik nou ook weer niet kleding voor mezelf, dus voor een keertje..........

4 comments:

Anonymous said...

Wauw, jasje is gaaf joh!!! Echt super! En wat een mooie shirts!!! Daar zul je echt veel plezier van hebben!!!
En die jeans...dat komt vast wel goed!!

FauveDesign said...

Dat ziet er leuk uit,goed geslaagd!!

Anonymous said...

dat ziet er allemaal leuk uit zeg enne je moet jezelf af en toe ff verwennen hoor.
Ja die meiden gaan hard he, hier ook, echt niet meer bij te houden.
Groetjes, Linda

Charlotte said...

Wauw! Wat een leuke kleren Marjolein! Lekker toch om af en toe even iets voor jezelf te shoppen? :)