Sunday, August 20, 2006

Drie-op-een-rij


Deze foto's kreeg ik vlak voor ons vertrek van mijn broer. Links Kylian (4), midden Amilyn (7 mnd) en rechts Maylo (3). Deze 3 zijn heel belangrijk voor mij, en ik mis ze ontiegelijk, dus gisteren heb ik bij de Dollaram 3 lijstjes gekocht, foto's erin en nu staan ze lekker op de plank in mijn scraproom. Heerlijk, kan ik er elke dag lekker naar kijken!
Het is niet zo raar dat ik ze mis, we zagen elkaar voor ons vertrek erg veel, en ik ben gewoon stapelgek op die 3, vooral dat kleine smufje!! Gelukkig is er internet, en email, en krijg ik regelmatig foto's toegemaild, die ik hoognodig moet af laten drukken en dan kan ik ze eens scrappen!!

Zoals deze..... met lekker fel gekleurd papier!! Zie et al voor me, dus ik moet echt deze week foto's gaan doen. Gaat hier bij een 1 uur shop, disc erin en bestellen maar, nou..... ik heb volgens mij wel meer dan 200 foto's dus maar vragen om een stoel, koffie en een asbak, dan kan ik er wel een uurtje zitten, want dat heb ik volgens mij wel nodig!

3 comments:

Anonymous said...

Ach gossie wat een big smile van Amilyn!! Wat een droppie zeg!! Leuk trouwens, die foto's in een lijstje!!

Anonymous said...

Geweldig Sis, zo zijn we toch nog een beetje bij je!!
Zullen ze leuk vinden, laat het zodra ze wakker zijn meteen aan ze zien!!
Dikke X, je broer!

Anonymous said...

wat een gave foto van Amilyn, heerlijk als ze zo lachen he.
Groetjes Linda