Thursday, August 03, 2006

My scraproom

Gisteren zijn we druk bezig geweest in mijn scraproom, Henk heeft een tweede plank opgehangen, en ik heb de meeste dozen uitgepakt, zodat het toch wat lijkt! Het is nog niet naar mijn volle tevredenheid, wil graag alle ladenkastjes in dezelfde kleur, wit of roze, maar goed, je kan niet alles tegelijkertijd doen.
Meiden van Scrappers_NL zien jullie het album? Dat heeft een speciaal plaatsje en ik blader er regelmatig in!




Yesterday we have been pretty busy finishing my scraproom. Henk put on a second shelve on the wall, I unpacked most of the boxes, so it’s starting to look like my room.It’s not all to my complete satisfaction, I sure would like everything fit together, like the little plastic chests of drawers, in white or pink, but well, you can’t do everything at the same time.

Girls from the Scrapgroup Scrappers_NL, you see the album? It has a special place, and I look in it very often!




Er hoort nog een foto te staan van mijn nw. buro, maar Blogger heeft geen zin, misschien later vandaag?

***

There has to be another picture of my new desk, but Blogger won't work with me, maybe later today?

1 comment:

Je@net. said...

Wauw sis, looks great!!!